luni, 21 martie 2011

Fara inhibitii (versuri)

Schimbam priviri,momentan doar atat
Desi stiu,si tu ai vrea sa te sarut
Usa-i deschisa,dormitorul e gol
Si ca sa te aduc acolo nu tre' sa te mai scot in Mall.
Eu te vreau,tu ma vrei,si nerabdarea se-aduna.
Langa mine-i alta fata ce ma tine de mana
Langa tine e el cu portofelul valabil
Din vina lui conduci acum un Peugeot decapotabil.
Ma privesti pe furis golind un pahar de vin
Fii sigura,si eu de-abia pot sa ma abtin
Cu un decolteu ce iti da dorinta sa fi solo
Privesc pana si eu care stiu ce-i acolo.
Acum ne jucam rolul si timpul trece prea greu
Mai sunt cateva ore pana vom fi doar tu si eu.
O felina jucausa intinsa pe canapea,
Fara perdea in camera mea

Fara inhibitii,fara perdea
In camera ta sau poate-n camera mea.
Noaptea e scurta si doar o canapea
Uiti de prietenul tau si eu de prietena mea.

Fara inhibitii,fara perdea
In camera ta sau poate-n camera mea.
Noaptea e scurta si doar o canapea
Uiti de prietenul tau si eu de prietena mea.

Timpu' a trecut,prea mult am asteptat
Acum sunt eu,tu,o sticla de vin si-un pat
Muzica e incet,oricum nu-i dam importanta.
Nu ne poate raci nici macar o baie-n gheata.
Telefoanele inchise,in casa incuiati
Mult prea fierbinti ca sa fim deranjati.
Doar tu-mi incalzesti sufletul meu rece
Si-o noapte langa tine prea repede trece.
Chiar de nu pot sa iti ofer ce iti ofera el
Eu iti ofer tot ce nu tine de portofel
Din prima clipa am stiut ca esti diferita,te-am apreciat
Si acum ne jucam printre petalele din pat.
Fara inhibitii,mult prea deschisa,
Tu esti cea care vrea cu lumina aprinsa.
Si chiar de noaptea e scurta si doar o canapea
Uiti de prietenul tau si eu de prietena mea.

Fara inhibitii,fara perdea
In camera ta sau poate-n camera mea.
Noaptea e scurta si doar o canapea
Uiti de prietenul tau si eu de prietena mea.

Fara inhibitii,fara perdea
In camera ta sau poate-n camera mea.
Noaptea e scurta si doar o canapea
Uiti de prietenul tau si eu de prietena mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu