sâmbătă, 5 martie 2011

Indiferenta!


Niciodata nu o sa inteleg faza asta cu indiferenta...
Toata lumea se plange ca nu mai e nimic cum a fost, insa ei sunt tot mai indiferenti incercand sa ii apropie pe cei din jur
Cand te intalnesti cu prietenii nu o sa vb cu ei doar pt a-i face sa ma caute mai des
Ca sa agati o fata tre' sa ii arati putina indiferenta,'Cum sa ii sun ca imi place de ea? Tre' sa ii arat ca am multe optiuni....dar cu toate astea tre' sa o fac sa aibe incredere in mine ca nu am sa o insel niciodata
Plus ca daca vreau sex tre' sa arat si mai multa indiferenta, poate sa stea femeia dezbracata in pat in cea mai sexy lenjerie intima si sa imi spuna :te vreau, acum si aici!
Nu trebuie nici macar sa ma uit la ea...o ard indiferent
Tre' sa arat putina indiferenta ca sa obtin ceea ce vreau, iar daca nu obtin o sa cred ca toata lumea are ceva cu mine, de parca ar trebui sa ghiceasca ei ca eu imi doresc lucrul ala
O sa ma duc la interviuri pt vreun job, pe care mi-l doresc enorm si o sa le spun din start:
"Sa va bagati postul ala in fund ,eu nu am nevoie de el! Eu Am firma mea , cu un profit dublu decat firma voastra", iar ei or sa ma caute pentru ca vor sti cu siguranta ca eu sunt omul potrivit pentru postul ala
Acum am gasit si eu adevaratul motiv pentru care nu am postat mai nimic pe blog pana acum:
Am vrut sa fiu indiferet ca sa va uitati mai des peste ce scriu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu